Managed services
Volledig beheer van jouw ICT-infrastructuur
Nauwe samenwerking en heldere communicatie
Onze aanpak met betrekking tot Managed Services
Wat zijn 'Managed Services'?
‘Managed services’ houdt in dat jij het hele IT bedrijfsproces naar ons overhevelt. Met als resultaat dat je er geen omkijken meer naar hebt en kostenefficiënter kunt werken. Wij zijn operationeel verantwoordelijk voor het reilen en zeilen rondom jouw IT-infrastructuur en we leggen dat vast in een Service Level Agreement (SLA).
Wij beheren en ondersteunen de IT-infrastructuur van jou als klant. Dat doen we in een nauwe samenwerking en door de hele keten van IT in jouw organisatie: van ontwerp tot implementatie tot aan beheer.
Service Level Agreement
Iedere ICT-omgeving heeft preventief onderhoud nodig, om te zorgen dat alles goed blijft draaien. Dat doen we in een maandelijkse preventieve check op de IT-omgeving: een goed middel om eventueel opkomende risico’s op te sporen en er adequaat in te handelen. Zo dragen we bij aan de continuïteit van jouw organisatie.
Dit preventieve onderhoud leggen we vast en iedere maand krijg je hier een overzicht van, zodat je zelf ook gevoel houdt bij jouw IT-omgeving.
Communicatie staat centraal
Welke diensten horen bij Managed Services?
ICT is maatwerk: iedere organisatie is anders, heeft andere doelen en een andere behoefte aan ICT. Dat zorgt ervoor dat communicatie voor ons een van de belangrijkste speerpunten is. We moeten helder communiceren op alle niveaus, persoonlijk met elkaar zaken doen en een goede SLA vaststellen die helemaal past bij jouw specifieke organisatie.
We hebben voor je op een rijtje gezet wat je sowieso kunt verwachten als je jouw IT-infrastructuur via ons laat lopen, alleen voor iedere klant vullen we dat anders in. Allemaal op basis van jouw behoeftes.
Servicedesk
Zodat je altijd wordt geholpen bij problemen door een van onze experts.
Monitoring software
Wij kunnen de status van alles in jouw IT-infrastructuur nauwlettend in de gaten houden en adequaat handelen.
Trendanalyse
Jouw ICT-omgeving moet altijd voldoen aan de laatste trends, up-to-date zijn én veilig blijven.
Preventief beheer en onderhoud
Downtime beperken en zorgen dat jouw organisatie altijd up & running is.
Patch management
Om snel updates te kunnen doorvoeren die bijdragen aan een juiste werking van je ICT-infrastructuur.
Software updates
Niemand vindt het fijn om met verouderde software te werken en bovendien brengt het veiligheidsrisico's mee!
Reporting
Omdat we jou het gevoel bij jouw eigen ICT-omgeving graag laten behouden.